Felicien Evert

Docent Engels en mentor

Alles draait hier om de leerlingen. Zij moeten zich op hun gemak voelen, zich veilig voelen. Want als leerlingen zich niet prettig voelen, kunnen ze hun aandacht niet bij de les houden en onthouden ze niet wat je vertelt. Daarom zijn de klassen ook zo klein, we hebben maximaal 17 leerlingen. Leerlingen zijn minder snel afgeleid en als docent heb je meer tijd en ruimte om met leerlingen te praten, dat vind ik belangrijk. Onze aanpak leidt tot goede resultaten: zelfs vaak 100% geslaagden op verschillende niveaus. Omdat we zo’n kleine groep hebben, kan ik ook makkelijk inspelen op wat er in de klas gebeurt. Als ik bijvoorbeeld merk dat het onrustig is of dat een aantal leerlingen hun hoofd er niet bij houdt, gooi ik het lesprogramma om. Ik laat bijvoorbeeld een filmpje van Youtube zien en stel daar vragen over, of ik verzin ter plekke een spelletje. Zo blijven ze bij de les en krijgen ze toch de leerstof mee.

Kelsey-Boon-Docent beeldende vorming en Nederlands

Kelsey Boon

Docent beeldende vorming & Nederlands en mentor
Neslihan-Buyukhan-Docent Dienstverlening en Producten en decaan

Neslihan Buyukhan

Docent Dienstverlening en Producten, decaan en mentor
Ingrid-van-Holsteijn-Leerlingbegeleider

Ingrid van Holsteijn

Leerlingbegeleider
Nicole-van-Diepen-Docent Dienstverlening en Producten

Nicole van Diepen

Docent Dienstverlening & Producten en mentor
Michael-van-Woerkom-Docent biologie, wiskunde, mentor en roostermaker

Michael van Woerkom

Docent biologie, wiskunde, mentor en roostermaker
Reinier-Jasperse-Docent geschiedenis, maatschappijleer en aardrijkskunde

Reinier Jasperse

Docent geschiedenis, maatschappijleer & aardrijkskunde en mentor