Felicien Evert

Docent Engels en mentor

Alles draait hier om de leerlingen. Zij moeten zich op hun gemak voelen, zich veilig voelen. Want als leerlingen zich niet prettig voelen, kunnen ze hun aandacht niet bij de les houden en onthouden ze niet wat je vertelt. Daarom zijn de klassen ook zo klein, we hebben maximaal 17 leerlingen. Leerlingen zijn minder snel afgeleid en als docent heb je meer tijd en ruimte om met leerlingen te praten, dat vind ik belangrijk. Onze aanpak leidt tot goede resultaten: zelfs vaak 100% geslaagden op verschillende niveaus. Omdat we zo’n kleine groep hebben, kan ik ook makkelijk inspelen op wat er in de klas gebeurt. Als ik bijvoorbeeld merk dat het onrustig is of dat een aantal leerlingen hun hoofd er niet bij houdt, gooi ik het lesprogramma om. Ik laat bijvoorbeeld een filmpje van Youtube zien en stel daar vragen over, of ik verzin ter plekke een spelletje. Zo blijven ze bij de les en krijgen ze toch de leerstof mee.

Artboard 16

Lennart Klinkspoor

Docent Engels, mentor en leerlingbegeleider
Artboard 14

Kim Oudshoorn

Docent Nederlands en mentor
Artboard 2

Felicien Evert

Docent Engels en mentor
Jacqueline Boer

Jacqueline Boer

Docent biologie en verzorging en coördinator intake
Annieck Dekker

Annieck Dekker

Leerlingbegeleider en docent tekenen
Nicole Verhaar

Nicole Verhaar

Leerlingbegeleider